Close PrintPrintable
Announcement Board
BAHAN UMP-IR PASCA SISWAZAH / POST GRADUATE UMP-IR SUBMISSION
Category: Announcement

BAHAN UMP-IR PASCA SISWAZAH 
Makluman kepada semua Pelajar Pasca Siswazah,

Jika Tuan/Puan telah menyerahkan artikel melalui emel, pegawai kami akan memberi respon mengenai serahan tersebut secepat mungkin.

Bagi pasca siswazah UMP, semua serahan, artikel, kertas persidangan boleh di emel kepada kami melalui noorul@ump.edu.my atau haryati@ump.edu.my.  Pegawai yang berkenaan akan mendeposit bahan tersebut mengikut prosedur yang telah ditetapkan. Maklumat mengenai bahan yang telah dideposit akan diemel semula kepada Tuan/Puan.

Sila guna subjek : POSTGRAD (NAMA/ID/FAKULTI)ARTIKEL@VIVA@CONF bagi pengesanan yang lebih cepat.

Dimaklumkan juga bahawa akses ke UMP-IR hanya diberikan kepada staf akademik UMP sahaja (boleh dirujuk kepada garis panduan UMP).

Sila lengkapkan semua maklumat yang diperlukan dalam borang penyerahan dan serahkan bersama dengan artikel yang berkaitan.

Diharap maklumat ini dapat membantu Tuan/Puan, Sekian, Terima kasih

POST GRADUATE UMP-IR SUBMISSION

Notice to all Post Graduates,

If you have submitted your article through email, our officers in charge will respond to your submission as soon as possible.

For post-graduates of UMP, all submission or article or conference may be emailed to us at noorul@ump.edu.my  or  haryati@ump.edu.my. Our officers will deposit the submission accordingly.  Information on the submitted article will be emailed back to you.

Please use SUBJECT : POSTGRAD(NAME/ID/FACULTY)ARTICLE@VIVA@CONF for quick indentification.

We also wish to inform you that access for UMP-IR is only given to the academic staff of UMP(with reference to UMP-IR guideline).

All information of works submitted must be complete (ie. current email address-with preference to @ump, faculty, contact number, etc.) and submitted together with the main submission.

Hopefully that this infomation will assist you in your submission. Thank you.

http://
Posted by RATNA WILIS HARYATI BINTI MUSTAPA , PERPUSTAKAAN
17 JUL 2018